/ IT Cosmetics Your Skin But Better Setting Spray Ett KICKS
Nikki
Beauty Pro
02/01/25-11:55

IT Cosmetics Your Skin But Better Setting Spray

Ett KICKS köp jag väntat på sedan förra året...😁

Jag älskar IT Cosmetics Confidence in -hudvårdsserie och jag har inte testat någon foundation jag tycker är bättre än deras Your Skin But Better foundation, både originalet och Nude Glow. Har därför sedan länge även varit så nyfiken på deras setting spray och i höstas såg jag den äntligen i en taxfree butik. Kunde testa den och blev smått kär men tyvärr var den slutsåld. Den verkar inte heller finnas i någon KICKS butik (förutom i Västervik om saldot på hemsidan stämmer). Likadant med Åhléns!

Varför säljer man inte den i butik i anslutning till deras enormt populära foundation? Tror verkligen den skulle sälja om kunderna kände till den. Ett litet tips till någon försäljningsansvarig... blink blink 😃

Det enda jag vet hitintills är att den doftar fräscht och väldigt gott, har en mikrofin mjuk mist och känns helt underbar på huden. En sådan mist man kan och vill använda även osminkad. Innehåller bl a återfuktande hyaluronsyra, kokosvatten och aloe vera. Dessutom ska den enligt IT Cosmetics produktbeskrivning fixera och hålla makeupen fräsch i 16 timmar.

Passar alla hudtyper.

Your Skin But Better Setting Spray 100 ml
IT Cosmetics
Your Skin But Better Setting Spray 100 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!