/ IT Cosmetics - Confidence In A Cream, An Eye Cream, A
Nikki
Beauty Pro
10/11/22-08:33(redigerad)
IT Cosmetics - Confidence In A Cream, An Eye Cream, A Cleanser & Your Beauty Sleep. Jag älskar denna hudvårdsrutin ( Confidence ) från IT Cosmetics och framför allt Confidence In A Cream. 💛 En dagkräm som är så fyllig och lyxig och doftar underbart. Den är också en prisbelönad anti-age dagkräm med superkrafter. Detta är min hud kanske lite för ung för att helt kunna utnyttja men aldrig har den känts så återfuktad, glowig, jämn och mjuk. Enda nackdelen för mig är priset då det ligger över min normala budgetnivå men jag tycker ni ska besöka en butik och testa den, känna känslan och lägga den på minnet tills det kanske dyker upp en kampanj eller annan rabatt. Nattkrämen är också den jättehärlig och innehåller så mycket bra så det får ni läsa om på produktsidan. Den doftar rogivande av lavendel och är ljuslila till färgen men färgar INTE av sig. 💜 Ögonkrämen är härligt fet och fyllig och slätar ut och ger en piggare look och känsla. 100% vegansk 🌸 Cleansern löser lätt upp all makeup och annat utan att torka ut. Känns som ett skonsamt skum som man sköljer bort. 100% vegansk 🌸 Alla produkter ska passa alla hudtyper även känslig. Jag har torr och ganska känslig hud själv och har inte upplevt någon irritation av något slag. Då det är en anti-age serie är den förstås extra lämplig och effektiv för mogen hud men ren njutning för alla🥰
Confidence In A Cream 120 ml
IT Cosmetics
Confidence In A Cream 120 ml
Confidence In Your Beauty Sleep 60 ml
IT Cosmetics
Confidence In Your Beauty Sleep 60 ml
Confidence In An Eye Cream 15 ml
IT Cosmetics
Confidence In An Eye Cream 15 ml
Confidence In A Cleanser 148 ml
Confidence In A Cleanser 148 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!