/ Idag var jag pĂ„ Sephora (hemsk upplevelse som vanligt 😅)
Sofia
Beauty Pro
17/08/25-20:22

Idag var jag pĂ„ Sephora (hemsk upplevelse som vanligt 😅) och passade pĂ„ att dofta pĂ„ den nya parfymen frĂ„n Rare beauty. Det Ă€r inte alls min typ av doft, men jag var nyfiken efter att en influencer jag följer (Parisvanity) jĂ€mförde den med Burberry Goddess och sa att de Ă€r vĂ€ldigt lika men att Rare Ă€r mer clean.

Och jag mĂ„ste verkligen hĂ„lla med! Nu testade jag den inte pĂ„ huden, men pĂ„ papper sĂ„ Ă€r det nog den godaste gourmanddoften jag provat. 👀 Den hade en sĂ„n dĂ€r lite obestĂ€mbar ren doft, frĂ€sch och nĂ€stan tvĂ„lig, men pĂ„ ett bra sĂ€tt. Jag förstĂ„r ju att vanilj, kakao och kola i kombination med tvĂ„l lĂ„ter vidrigt. 😂 Men det var mer som en varm, len och söt tvĂ„ldoft. PĂ„ huden kan jag tĂ€nka mig att det tvĂ„liga försvinner efter ett tag och att de söta dofterna kommer fram mer.

Jag har aldrig testat nĂ„got frĂ„n Rare beauty, Ă€r inte direkt intresserad heller MEN jag Ă€lskar verkligen att de designar förpackningar med tillgĂ€nglighet i Ă„tanke! Parfymflaskan Ă€r gjord sĂ„ att man kan spraya Ă€ven om man Ă€r klen i fingrarna eller saknar fingrar, se bild 2. Det ska de ha cred för! đŸ‘đŸ»

FortsÀtt utforska gemenskapen!