/ Idag var det dags för att återvinna lite! Eftersom att jag
Nathalie
Beauty Pro
02/02/26-20:12(redigerad den 02/02/26-20:23)
Idag var det dags för att återvinna lite! Eftersom att jag inte kommer in i vårt soprum med rullstol så fick det bli såhär. Retinolserum från Skincity - har haft förut och påbörjade precis en ny tub. Jag känner dock spontant att jag inte riktigt vet vilken effekt jag faktiskt får av det. Ectoinbooster från Paula's Choice - håller på att utvärdera just nu men kartongen skulle kastas. Schampo från Bruns - nöjd med det här schampot! Dock lite odrygt nu när jag går hjälp av hemtjänsten med hårtvätt. Har haft ett annat schampo under de år jag haft hemtjänst men ville gå tillbaka till det här. Hudkräm från Verso - tyvärr inte min så jag kan inte säga något om den 😢 Sovmask med retinol från Skincity - har på det stora hela varit nöjd med den här också men har på sista tiden undrat vad jag egentligen får för effekt. Fuktserum från Klairs - inte missnöjd men jag vill gärna få mer än bara återfuktning av ett serum. Ögonkräm från Filorga - onödigt dyr när den inte ger den utlovade effekten utöver återfuktning
Fortsätt utforska gemenskapen!