/ Idag delar jag med mig av några av mina favoritkrämer på
Asrin #hudvardstjej
Beauty Star
30/03/23-15:37(redigerad den 30/03/23-15:41)
Idag delar jag med mig av några av mina favoritkrämer på Kicks!  - Klairs midnight blue cream är en given favorit. K beauty världens barriärkräm som lugnar huden omedelbart, återfuktar och stärker! - K Ceutic är dagkrämen för dig med känslig hy eller dig som vill ha en dagkräm och SPF i ett! Otrolig på alla vis: kom bara ihåg att applicera rätt mängd om du vill använda som SPF!  - Snail Mucin all in one cream: den här får i min mening på tok för lite hype. En av marknadens bästa produkter punkt. Lugnar återfuktar och reparerar huden!  - BeautyActs skindefender gel cream är ett riktigt kap för prisklassen. En otrolig kräm för oss med kombo aknebenägen hy!  Glycerin, ceramider och hyaluronsyra i en drömmig kombo.  När jag var student och ekonmin var knapp så hittade jag ett sätt för att göra min dag och nattkräm till en nattmask på ett enkelt sätt - nämligen genom att addera en ansiktsolja till krämen. Och vilken game-changer det var!  Gör såhär:  - Ta ansiktskräm i handflatan  - Addera några droppar av din ansiktsolja  - Mixa ihop - Applicera  Prick så enkelt är det och det gör ALL skillnad för hur näringsrik och vårdande din nattrutin blir.  OBS. Jag gör ej detta med krämer som innehåller syror eller retinol!  Om du inte provat det så är det ett absolut måste att testa ut! Jag länkar två riktigt trevliga oljor att prova ut detta med, en lyxig variant och en prisvänlig variant (båda superbra!). Har ni testat? 😍
Midnight Blue Calming Cream 60 ml
Klairs
Midnight Blue Calming Cream 60 ml
K Ceutic 30 ml
Dermaceutic
K Ceutic 30 ml
Advanced Snail 92 All In One Day Cream 100 ml
COSRX
Advanced Snail 92 All In One Day Cream 100 ml
SkinDefender Gel Cream 50 ml
BeautyAct
SkinDefender Gel Cream 50 ml