Idag är det inte vilken fredag som helst för det är min sista föräldrarlediga fredag 🙈.
På måndag börjar jag jobba igen efter 15 månaders paus och vad passar då inte bättre än att starta den veckan med lite lyx.
Jag blev överraskad med ett presentkort i högre valör som en sen födelsedagspresent och passade då på att köpa den där handlotionen från Byredo som jag tänkt på i ett halvår. Seriöst, Suede borde finnas som parfym. Kan inte förstå hur vissa dofter kan existera, men inte denna goding. Nu får händerna dofta gott när hösten knackar på.
Jag gjorde även något som jag inte borde, blindköpte en parfym baserat på doftnoter och recensioner 🙈. Solano, bäst för dig att du passar mig.
Jag har även bestämt mig för att vårda lockarna så gott der går nu i höst och då passar continues serie med schampo och balsam perfekt för detta!
Eftersom jag handlade för en lite större summa fick jag möjlighet att köpa två concealers för 40 kronor. Har redan två stycken, men bunkrade upp då nyansen och finishen är perfekt för mig 😄Önskar alla en superfin fredag 🤍
BYREDO
Suede Hand Lotion 450 ml
Le Couvent Maison de Parfum
Parfums Remarquables - Solano Eau de Parfum 100 ml
Continu
Brown Algae Curl Shampoo 300 ml
Continu
Continu Brown Algae Curl Conditioner 300 ml
BeautyAct
Mattifying Complexion Concealer 04W