Kicks shop picto Till KICKS.se
Hem
Alla inlägg
I betalt samarbete med KICKS tänkte jag visa er hur man kan g
Kajsa
Beauty Talks Ambassador
22/09-17:02 (redigerat)
I betalt samarbete med KICKS tänkte jag visa er hur man kan göra en riktigt fin höstig sminkning med lite färg. Jag körde på gult, orange och mörkt rosa, och får en såå fin höstig look. Se till att ha en riktigt återfuktad bas innan du applicerar din foundation och ditt övriga bassmink. PS. spana in BeautyActs smink. De har så många produkter som jag älskar! Hösten är ofta grå och tråkig, men ditt smink behöver inte vara det! Här kommer lite tips och tricks: 1. Våga inkorporera mer färg i dina looks. Dovare färger gör all skillnad, utan att bli skrikiga. Mörkare gult, orange och olivgrönt är exempel på fina höstiga färger som är enkla att använda. 2. Hitta färger som du själv trivs i, och om det känns mäktigt med färg, starta i en mindre skala, kanske en färgad eyeliner, ett färgat skimmer på locket eller färgad kajal i vattenlinjen. 3. Gör ögonmakeupen före din bas. På så vis kan du städa upp under ögonen om någon ögonskugga ramlar ner och slippa förstöra din bas. 4. Hitta läpprodukter som är återfuktande. Till hösten blir huden torrare, och speciellt läpparna. Återfuktade läppar är snygga läppar! Har ni några tips för höstens sminkningar? Kommentera!
Anastasia Modern Renaissance Eyeshadow Palette
Anastasia Modern Renaissance Eyeshadow Palette
Morphe Jaclyn Hill Palette
Morphe Jaclyn Hill Palette
BeautyAct Radiant Cream Colour Stick Highlighter Moonlight
BeautyAct Radiant Cream Colour Stick Highlighter Moonlight