Kicks shop picto Till KICKS.se
Hem
Alla inlÀgg
🌾 HypnĂŽse Le 8 Mascara 🌾 Jag har med nöje fĂ„tt chansen att
Julia
15/06-18:37
Beauty Tester
🌾 HypnĂŽse Le 8 Mascara 🌾 Jag har med nöje fĂ„tt chansen att testa HypnĂŽse Le 8 Mascara frĂ„n LancĂŽme, och WOW. Vilken skillnad frĂ„n tidigare mĂ€rken jag anvĂ€nt ifrĂ„n 😍 🌾 Denna mascara anser jag som volymgivande och perfekt till er som söker det i en mascara. Jag har redan tjocka fransar och söker mer en formula som förlĂ€nger fransarna och hĂ„ller de pĂ„ plats, dĂ„ mina tenderar att sjunka naturligt som raka efter ett tag. Ett tag efter applicering sĂ„ har fransarna separerat sig perfekt och hĂ„ller sig fortfarande uppe!  🌾 Jag mĂ€rker stor skillnad pĂ„ tidigare mascaror man anvĂ€nt som ska utlova volym, men som har klumpat och tjocknat istĂ€llet efter ett tag. Denna tjocknar inte ihop <3 Kommer att anvĂ€nda mascaran kontinuerligt nu för att se ifall mina fransar pĂ„verkas och blir starkare och fylligare, dĂ„ formulan bestĂ„r av LancĂŽmes egna forskning berikad med 8 aminosyror och vĂ„rdande balm.  🌾 Mascaran kommer att vara perfekt för er som söker volym och separerande tjocklek, men samtidigt för er som vill hĂ„lla fransarna uppe!  Är sĂ„ tacksam över att fĂ„tt testa HypnĂŽse Le 8 och att jag Ă€ven fĂ„tt ytterligare testprodukter, som jag ser fram emot att testa 💕
LancĂŽme HypnĂŽse Le 8 Mascara
LancĂŽme HypnĂŽse Le 8 Mascara