Hudvårdande glow ⭐🍁
Visst vill man ha lite glow i höst. Jag föredrar en naturligt solkysst lyster och tycker att jag får det av dessa tre produkter som dessutom är hudvårdande. Framförallt är de alla tre återfuktande vilket passar mig med ganska torr hud (som inte blir mindre torr under höst och vinter).
Brun-utan-solprodukten från Biotherm är delvis påbyggbar men jag tror inte den lär kunna ge en skidresa-i-Alperna-solbränna för de som önskar det. Biotherm Aqua Serum Autobronzant Face har en återfuktande och lätt serumformula med en svag, fräsch doft. Passar alla hudtyper.
Anastasia Dewy Set Setting spray är en kokos & vanilj-doftande setting spray med vattenbaserad formula som fixerar makeupen med en strålande finish. Kan även användas utan makeup för att fräscha upp huden och ge en hälsosam look. Passar alla hudtyper. Vegansk
Noni Glow Face Balm från Kora Organics är ett återfuktande och smidigt balm som både tillför huden antioxidanter och essentiella fettsyror och lugnar den. Huden blir silkeslen och får fin lyster.
Har du testat någon av produkterna? Kommentera gärna!
Kanske blir du nyfiken och vill testa någon av dem? Fråga på om ni undrar något ytterligare. 🥰
Biotherm
Autobronzant Aqua Serum 50 ml
Anastasia
Dewy Set Setting Spray 100 ml
Kora Organics
Noni Glow Face Balm 10 g