/ đŸȘ· House of Rituals đŸȘ·
Sofia
Beauty Pro
08/05/26-15:27(redigerad den 08/05/26-15:34)

đŸȘ· House of Rituals đŸȘ·

I Amsterdam finns Rituals enda flagship store och jag var sĂ„ klart tvungen att kika runt dĂ€r nĂ€r jag var i Amsterdam för nĂ„gra veckor sen. Det Ă€r en stor butik pĂ„ tvĂ„ vĂ„ningar, med helt fantastisk inredning sĂ„ klart. De har Ă€ven ett eget cafĂ© och ytterligare tvĂ„ vĂ„ningar med spa dĂ€r man kan fĂ„ massage och andra avancerade behandlingar för bĂ„de kropp och sinne. đŸ§˜đŸŒâ€â™€ïž

Det Ă€r en upplevelse i sig att bara knata runt i butiken och titta pĂ„ allt fint. De har en del produkter dĂ€r som Ă€r exklusiva för den butiken, frĂ€mst inredningsgrejer men Ă€ven fina paraplyer, smycken och chokladaskar. Jag köpte ett ljuvligt kuddfodral och blev kĂ€r i en lampskĂ€rm, men jag ville inte behöva betala typ 1000 spĂ€nn extra för att ta med mig en lampskĂ€rm pĂ„ flyget hem. 😄

En kul grej de erbjuder Ă€r brodyr och gravyr, sĂ„ man kan fĂ„ namn broderade pĂ„ morgonrockar, ett litet meddelande graverat pĂ„ en parfym eller liknande. JĂ€ttebra idĂ© för presenter. 🎁

De har ocksÄ en maskin dÀr man trycker pÄ en knapp efter att man har handlat, sÄ öppnas en lÄda dÀr man fÄr ta ett kort dÀr det stÄr nÄgot inspirerande om medkÀnsla, kÀrlek, avslappning, positivitet eller nÄgot i den stilen.

Kan verkligen rekommendera att besöka House of Rituals om man Ă„ker till Amsterdam och gillar Rituals! đŸ‘đŸŒ VĂ€ldigt hjĂ€lpsam personal, kul shopping, jĂ€ttebra stĂ€lle att köpa presenter, man kan fĂ„ spabehandlingar och avslappning utan att det behöver ta lĂ„ng tid och de har till och med en fotovĂ€gg. 😄📾

The Ritual Of Yozakura - Medium Gift Set 2025 Rituals The Ritual Of Yozakura - Medium Gift Set 2025
Rituals
The Ritual Of Yozakura - Medium Gift Set 2025 Rituals The Ritual Of Yozakura - Medium Gift Set 2025
The Ritual of Jing - Large Gift Set 2025
RITUALS
The Ritual of Jing - Large Gift Set 2025
The Ritual of Sakura - Small Gift Set 2025
RITUALS
The Ritual of Sakura - Small Gift Set 2025
FortsÀtt utforska gemenskapen!