/ Hoppas vi alla får en härlig sommar 🏖️💕🥰👒
Anna
Beauty Pro
21/06/26-21:22(redigerad den 21/06/26-22:21)

Hoppas vi alla får en härlig sommar 🏖️💕🥰👒

Hatt och skyddande leave in produkter har jag självklart hela tiden. och jag doppar inte håret i en pool😄👒 Hatten åkte bara av snabbt för klippet såklart 🥰

Gloss Coat 50 ml
Maria Nila
Gloss Coat 50 ml
K-Pak ColorTherapy LusterLock Spray 50 ml
JOICO
K-Pak ColorTherapy LusterLock Spray 50 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!