Höll på att slänga en helt ny parfym! 😱
Ibland köper eller fyndar man trots att man redan har för många parfymer.
Ställer undan dem oöppnade och som i det här fallet glömmer av dem.
Köpte denna på KICKS sommarrea för drygt ett och ett halvt år sedan och när jag nu öppnade den var den helt orange i färgen. Inte alls som jag mindes den och inte heller som den ser ut på Cleans officiella bilder.
Tänkte att det verkligen var urdåligt för den är faktiskt inte gammal, lanserades i början på 2024 och den har förvarats både mörkt och ganska svalt i sin originalförpackning.
Av en slump hittade jag den magiska meningen på förpackningen som gjorde min dag - se bild 2.
Så nu är det inte bara en intensiv fredag med härlig energi och strålande sol utanför fönstret. Nu har jag också en ny "beach doft" efter att min tidigare Clean Classic Beach Vibes (Limited Edition Summer 2023) tog slut för ett tag sedan.
Ibland är livet lite extra härligt! 🤗 🏄♀️ ☀️⛱️
Njut och kanske swisha en liten slant till något ändamål som ligger dig nära hjärtat! För mig är det Hundstallet 🐶 och Cancerfonden.
Det behöver inte kosta mer än en kaffe eller en sheetmask och ser jag vad vi alla lägger på skönhetsprodukter så har de flesta av oss nog råd! 🥰
Ha en fortsatt bra dag! ❤️🧡🩵
Denna finns inte längre att köpa på KICKS så taggar istället den som kom året efter (2025), Clean Classic Tropical Escape EdT.
Clean
Classic Tropical Escape EdT 60 ml