/ Hejsan communityt💕 Mitt namn Ă€r Emilia, 24 Ă„r och jag Ă€r
Emilia
KICKS Beauty Expert
13/10/25-09:47(redigerad den 20/10/25-16:00)

Hejsan communityt💕

Mitt namn Ă€r Emilia, 24 Ă„r och jag Ă€r just nu en student uppe i LuleĂ„! Utöver studielivet hĂ€r uppe i kalla Norrland, sĂ„ jobbar jag Ă€ven pĂ„ Kicks vid sidan om, vilket Ă€r sĂ„ otroligt kul✹

Jag Ă€lskar allt med skönhet att göra och brukar grotta ner mig i alla nya trender som kommer och gĂ„r, jag Ă€r dĂ€rav sĂ„ otroligt taggad pĂ„ att kunna bli aktiv hĂ€r pĂ„ Beauty Talks och dela med mig av allt som kan surra i huvudet hos en skönhets-nörd, samtidigt som det ska bli sĂ„ otroligt kul att fĂ„ lĂ€ra kĂ€nna alla er som Ă€r aktiva hĂ€r i communityt!đŸ€—

Jag tĂ€nker nu nĂ€r hösten Ă€ndĂ„ har landat hĂ€r i Sverige, varför inte uppdatera det man tar me sig överallt under dagen? HĂ€r Ă€r en look pĂ„ mina höst-essentials för i Ă„r🍂🍂

Hett tips: Gucci Bloom Parfum!! En otroligt fin HÖSTIG doft som pĂ„minner om en varm chai-latte, definitivt den doft jag kommer bĂ€ra nu i höst och vinterđŸ‚â˜•ïž

Bloom Parfum 50 ml
Gucci
Bloom Parfum 50 ml
YSL LOVESHINE Candy Glow Tinted Butter Balm Nude Pleasure 7B
Yves Saint Laurent
YSL LOVESHINE Candy Glow Tinted Butter Balm Nude Pleasure 7B
Artistick Blush Canvas
LH cosmetics
Artistick Blush Canvas
Shea Hand Cream 150 ml
L'Occitane En Provence
Shea Hand Cream 150 ml
Lip Pencil Chicory
MAC
Lip Pencil Chicory
Precisely, My Brow Pencil – Eyebrow pencil med ultraprecision 2.5 Neutral Blonde
Benefit
Precisely, My Brow Pencil – Eyebrow pencil med ultraprecision 2.5 Neutral Blonde
Eyelash Curler
Shiseido
Eyelash Curler
Claw Clip Blue
KICKS Beauty
Claw Clip Blue
FortsÀtt utforska gemenskapen!