Hej, väldigt ovan här inne. Men nu skulle jag verkligen behöva tips? Klumpigt nog ramlade jag ,så klart när jag sprang till bussen. Slutade med en natt på akuten. Med styngn på hakan. ögonbryn o en del andra ställen. Jag får därför inte blöta ner ansiktet eller de psrtier med stygn. självklart har jag vattentätt plåster över. men det rinner ju in. Då jag dessutom krossade en arm. Så tips på riktigt bra produkter, att kunna använda utan vatten. Lite går självklart bra. Jag har fet hy, o glansig. Men måste få bort solkräm varje kväll tex. Det får kosta vad det kostar. Bara jag får bort spf,ev smink. vill verkligen bli grundligt ren o därefter produkter som ,ja allt som ingår i en hudvårdsrutin. Får inte använda retinolprodukter nu, eller syror. Men om någon har tips på ja vad som helst för fet o rätt stora porer samt pigmentfläckar. Ja allt från rengöring till serum ,kräm. o jag tänker kosta på mig lite lyx ,då ansiktet ser ut som ,ja borde lägga upp en bild men det gör jag när allt har läkt. skulle vara jätte tacksam för alla tips. Ursäkta stavning o rörig text. En arm en gipsad från axeln till ,ja man ser fingrarna sticka ut. Tack på förhand . Ha det skönt i värmen från Elin