/ ❤️Hej tjejer! Julen är verkligen på ingång, och jag tycker
Bella
Beauty Pro
09/12/24-09:54

❤️Hej tjejer! Julen är verkligen på ingång, och jag tycker det är så mysigt att ge bort julklappar som känns personliga och lyxiga. Jag tänkte att vi kunde dela våra bästa julklappstips här – både för våra nära och kära, men också för oss själva (för vi förtjänar ju också en liten julklapp!). Här kommer några av mina favoriter:

1. Rituals-doftljus eller doftpinnar Perfekta för att skapa en mysig julstämning hemma! Jag gillar verkligen deras The Ritual of Ayurveda – Jag älskar hur den här doften sprider en lugn och avkopplande atmosfär hemma och får hela rummet att kännas som en spa-oas.

2. Hårvårdsprodukter från Kerastase Deras produkter är så lyxiga och gör verkligen underverk för håret. Elixir Ultime är en favorit – den ger glans, mjukhet och en fantastisk doft som varar länge.

3. Läppolja från Clarins Den här läppoljan är en av mina bästa skönhetsfavoriter! Den ger läpparna en mjuk, härlig känsla och ett fint skimmer. Perfekt som present till någon som älskar self-care!

4. Doft från Sol de Janeiro Den här doften är helt magisk! Brazilian Bum Bum är en lyxig, söt och tropisk doft som verkligen får en att känna sig bortskämd. Den är så härlig och varar hela dagen!

Vad har ni för julklappsidéer i år? Något ni själva skulle vilja få eller ge bort? Jag älskar att få nya tips och idéer, så dela gärna era bästa presentförslag! 🎁

The Ritual Of Ayurveda Fragrance Sticks 250 ml
Rituals
The Ritual Of Ayurveda Fragrance Sticks 250 ml
Brazilian Crush Cheirosa 62 Perfume Mist 240 ml
Sol de Janeiro
Brazilian Crush Cheirosa 62 Perfume Mist 240 ml
Lip Comfort Oil White
Clarins
Lip Comfort Oil White
Elixir Ultime Le Bain Shampoo 250 ml
Kérastase
Elixir Ultime Le Bain Shampoo 250 ml