/ Hej! Snart är det december vilket betyder adventskalendrar!
Cakee
Beauty Star
12/11/23-21:41
Hej! Snart är det december vilket betyder adventskalendrar! Idag funderade jag kring vilken jag vill ha. Men kom inte fram till något då det finns många problem. 1. Dyrt. Jag tycker att priset är värt med tanke på vad värdet är på kalendrarna. Men saknar en mer budget-vänlig kalender som fortfarande har användbara produkter (Dvs inte bara travel-size och små krims krams). 2. Märken. Jag har inget favvo märke, inte än iallafall. Jag vill testa olika märken för att se vilka jag gillar, istället för att köpa mycket från samma märke och sedan inte ens gilla dem. Men många kalendrar är ett specifikt märke vilket gör det svårt att välja då jag inte vet vilken som är "bra". Jag gillade att det fanns Kicks kalender då det var blandning av märken, men den vart slutsåld! 3. Är det värt i längden? Ja detta kan diskuteras... Vill jag hellre önska mig en kalender och få mindre julklapp på julafton av min kille? Eller vill jag önska mig en större/bättre/dyrare/fler presenter på julafton av de pengarna som annars läggs på kalender? Kommer jag gilla produkterna eller kommer jag ge bort hälften? Man vill ju inte spoila för sig själv vad kalendern har i varje lucka innan man köper den, så hur vet jag då om jag kommer gilla allt... Det var några av de tankarna jag haft idag kring detta. Ska grubbla lite mer...
Fortsätt utforska gemenskapen!