/ Hej! Jag skulle vilja tipsa om en otrolig produkt.
Nova
Beauty Pro
30/10/25-08:59

Hej!

Jag skulle vilja tipsa om en otrolig produkt. Glycolic Acid 7% från the Ordinary!!!!!

Denna produkt funkar till det mesta!

🤍Torr hårbåtten? Massera in en rimligmängd i hårbårten, låt sitta ca 10 min och sen in i duschen!

🤍Torr hud? Andvänd produkten innan du andvänder din huvårdskräm för huden att absorbera fukten bättre då den återställer hudens PH värde efter rengöring med vatten. Samt att produkten exfolierar din hud och hjälper till med att rengöra dina porer och ta bort död hud.

🤍 Bristningar, ärr osv? Produkten hjälper huden att bli bygga upp hubariären vid regelbunden andvändning.

🤍 Inväxtra hårstårn? Pågrund av produktens exfolierande effekt upplever jag att det underlättar om man exfolierat området med denna produkt innan rakning.

🤍Plånboken börjar vara tom? Produkten är en budget alternativ eftersom det är en stor förpackning för en liten peng. 100 ml - 115kr 240 ml - 175kr

Jag tycker att produkten passar extra bra nu under vinten när många även jag får en torrare hud, samt att solen inte är framme lika mycket. Eftersom produkten är en syra så skulle jag inte rekomendera att andvända den precis inann du ska ut i solen.

OBS! Är inte porffestionell! Endast vad som funkat för mig

Glycolic Acid 7% Exfoliating Toner 240ml
The Ordinary
Glycolic Acid 7% Exfoliating Toner 240ml
Fortsätt utforska gemenskapen!