/ Hej! Jag har mycket smink och andra produkter som jag
Sofie
Beauty Star
23/11/24-12:51

Hej! Jag har mycket smink och andra produkter som jag verkligen älskar. Nu var uppgifte att välja ut några svarta inför black week. Så här kommer fyra av mina favortier som är svarta. Nummer 1: NYX ögonbrynspenna. Jag då som har väldigt mörka ögonbryn och fransar i gruden använder mig av dem svarta. Jag anvnder pennan mest för att jämna ut färgen på ögonbrynen och för att forma de lite mer jämt. Jag älskar desutom borsten, mina ögonbryn är ganska yviga och denna borste hjälper mig verkligen att få ordning på dem. Nummer 2: LH cosmetik powder puff. Den är perfekt lätt och hålla, dens form är gör det lätt att aplicera puder på olika ställen. Den är mjuk och skön mot anisktet. Nummer 3: Fit me matte power, denna är perfekt för mig då jag i preioder är väldigt glansig och oljig hud och då är denna perfekt. Den hjälper mig att hålla en fin matt yta och den är lätt att aplicera. Nummer 4: Good Girl prefymer, jag älskar doften den håller länge och man behöver inte använda så mycket för att den ska ge en bra doft.

Så nu har jag delat med mig av några av mina favoriter, jag tycker alltid det är så svårt för jag gillar så mycket och många grejer är mina favoriter men till olika tillfällen.

Good Girl EdP 30 ml
Carolina Herrera
Good Girl EdP 30 ml
Fit Me Matte & Poreless Powder 090 Translucent
Maybelline
Fit Me Matte & Poreless Powder 090 Translucent
Infinity Tool Box
LH cosmetics
Infinity Tool Box
Fortsätt utforska gemenskapen!