Kicks shop picto Till KICKS.se
Hem
Alla inlägg
Hej 👋🏻! För inte så längesen fick jag förfrågan från kick
Salena
22/09-12:53 (redigerat)
Beauty Tester
Hej 👋🏻! För inte så längesen fick jag förfrågan från kicks om jag ville testa LancomeS Teint Idole Ultra Wear Care & Glow. Självklart tackade jag ja. Jag fick hem produkten för två veckor sedan. Kanske tänker ni precis som jag att det kan vara för kort test period att lämna recension på. Men helt ärligt så känner jag att jag inte kan hålla mig från att berätta om denna produkt! Alltså bland mina två favoriter i foundation kategorin är It cosmetics cc cream och nars light reflecting men kan säga att de har fått en kompis i min favorit lista. Denna foundation är fenomenal. Den har en medium täckning med absolut inte mycket glow vilket jag tycker om, trots att jag älskar glowig bas. Den ger lixom lagom med glow och den sitter som ett filter på ansiktet. Jag har applicerat den med borste och svamp för att testa. Sätter sig bra med vilket som. Jag har även testat med olika hudvårdsprodukter under men känner ingen skillnad på hur den lägger sig, vill säga positivt överraskad över denna produkt. Ända negativa, absolut inget mig emot men tror många kan tycka det som är känsliga mot starka dofter är att den har stark doft. Stör absolut inte mig och den doftar typ ros? Men skriver det utifall någon är sugen på testa men inte tycker om doftsatta produkter. Kommer absolut köpa om denna och rekommendera den till folk. Lägger in en bild där jag har på mig denna foundation. Inget filter eller redigering!
Lancôme Teint Idole Ultra Wear Care & Glow Foundation 310N
Lancôme Teint Idole Ultra Wear Care & Glow Foundation 310N