/ Hej đŸ‘‹đŸ»! För inte sĂ„ lĂ€ngesen fick jag förfrĂ„gan frĂ„n
Beauty Tester
Salena
Beauty Pro
22/09/22-12:53(redigerad)
Hej đŸ‘‹đŸ»! För inte sĂ„ lĂ€ngesen fick jag förfrĂ„gan frĂ„n kicks om jag ville testa LancomeS Teint Idole Ultra Wear Care & Glow. SjĂ€lvklart tackade jag ja. Jag fick hem produkten för tvĂ„ veckor sedan. Kanske tĂ€nker ni precis som jag att det kan vara för kort test period att lĂ€mna recension pĂ„. Men helt Ă€rligt sĂ„ kĂ€nner jag att jag inte kan hĂ„lla mig frĂ„n att berĂ€tta om denna produkt! AlltsĂ„ bland mina tvĂ„ favoriter i foundation kategorin Ă€r It cosmetics cc cream och nars light reflecting men kan sĂ€ga att de har fĂ„tt en kompis i min favorit lista. Denna foundation Ă€r fenomenal. Den har en medium tĂ€ckning med absolut inte mycket glow vilket jag tycker om, trots att jag Ă€lskar glowig bas. Den ger lixom lagom med glow och den sitter som ett filter pĂ„ ansiktet. Jag har applicerat den med borste och svamp för att testa. SĂ€tter sig bra med vilket som. Jag har Ă€ven testat med olika hudvĂ„rdsprodukter under men kĂ€nner ingen skillnad pĂ„ hur den lĂ€gger sig, vill sĂ€ga positivt överraskad över denna produkt. Ända negativa, absolut inget mig emot men tror mĂ„nga kan tycka det som Ă€r kĂ€nsliga mot starka dofter Ă€r att den har stark doft. Stör absolut inte mig och den doftar typ ros? Men skriver det utifall nĂ„gon Ă€r sugen pĂ„ testa men inte tycker om doftsatta produkter. Kommer absolut köpa om denna och rekommendera den till folk. LĂ€gger in en bild dĂ€r jag har pĂ„ mig denna foundation. Inget filter eller redigering!
Teint Idole Ultra Wear Care & Glow Foundation 310N
LancĂŽme
Teint Idole Ultra Wear Care & Glow Foundation 310N
FortsÀtt utforska gemenskapen!