Hej đđ»!
För inte sÄ lÀngesen fick jag förfrÄgan frÄn kicks om jag ville testa LancomeS Teint Idole Ultra Wear Care & Glow. SjÀlvklart tackade jag ja.
Jag fick hem produkten för tvÄ veckor sedan. Kanske tÀnker ni precis som jag att det kan vara för kort test period att lÀmna recension pÄ. Men helt Àrligt sÄ kÀnner jag att jag inte kan hÄlla mig frÄn att berÀtta om denna produkt!
AlltsÄ bland mina tvÄ favoriter i foundation kategorin Àr It cosmetics cc cream och nars light reflecting men kan sÀga att de har fÄtt en kompis i min favorit lista. Denna foundation Àr fenomenal. Den har en medium tÀckning med absolut inte mycket glow vilket jag tycker om, trots att jag Àlskar glowig bas. Den ger lixom lagom med glow och den sitter som ett filter pÄ ansiktet. Jag har applicerat den med borste och svamp för att testa. SÀtter sig bra med vilket som. Jag har Àven testat med olika hudvÄrdsprodukter under men kÀnner ingen skillnad pÄ hur den lÀgger sig, vill sÀga positivt överraskad över denna produkt.
Ănda negativa, absolut inget mig emot men tror mĂ„nga kan tycka det som Ă€r kĂ€nsliga mot starka dofter Ă€r att den har stark doft. Stör absolut inte mig och den doftar typ ros? Men skriver det utifall nĂ„gon Ă€r sugen pĂ„ testa men inte tycker om doftsatta produkter.
Kommer absolut köpa om denna och rekommendera den till folk.
LÀgger in en bild dÀr jag har pÄ mig denna foundation. Inget filter eller redigering!
LancĂŽme
Teint Idole Ultra Wear Care & Glow Foundation 310N