Hem / Alla inlägg / Hej alla! Som Beauty Tester fick jag hemskickat att testa
Beauty Tester
BeautyliftByKristina
Beauty Pro
26/04/22-11:17
Hej alla! Som Beauty Tester fick jag hemskickat att testa en faceprodukt från Lancome: "Lancôme Rénergie H.C.F Triple Serum 50 ml". Något så häftigt som ett TRIPPEL-serum, alltså hyaluronsyra, C-vitamin + niacinamid och ferulinsyra i en vårdande trippel dos. Denna trippel dos främjar antiageing, förbättrad hudkvalitet och reducering av pigmentfläckar. Den är kanske lite ovanför min vanliga prisgräns för hudvårdsköp men jag har själv haft lite problem med huden (arga rynkan och rynkor runt ögonen vid ung ålder, rodnad, finnar då och då) och har man det och verkligen vill testa göra något åt saken så kan det vara värt det 😍 Vi går vidare! Det har gått ca 3 veckor och jag har använt den varje dag sen jag fick hem den. Anledningen till att jag inte ville recensera den direkt var för att jag ville se om det faktiskt blev någon skillnad på hyn samt att de har beskrivit att den dokumenterade effekten kommer under den 8:e veckan.. Jag ser faktiskt redan skillnad nu, men inte så mycket på rynkorna (än?) Ni kan se före- och efterbilderna i inlägget, dock tog jag bara på den delen där jag såg skillnad för ja, det är mycket roligare att se 😅 Pigmentfläckarna är nästan helt borta och rodnaden verkar ha lagt sig! Det är helt amazing att man ändå kan se det resultatet på 3 veckor, titta bara på bilderna liksom! Har även familjemedlemmar som har testat serumet, och jag kan ärligt talat säga att de tyckte det var riktigt bra när det kom till bl.a. återfukten, de sa alla samma sak: "huden suger verkligen åt sig serumet direkt", en annan sa "det är så skönt att den inte kladdar liksom!" Haha ja, ni hör ju, väldigt positiv feedback från oss alla. Jag skulle nog ändå säga att detta är en av de bästa ansiktsserumen jag någonsin använt, jag håller med om den återfuktande biten och tycker även att den ger med sig ett GLOW 💫 Jaha hörrni, slutligen, jag är nöjd och det var kul att få testa just denna skincareprodukt då jag är lite mer av en makeup-nörd egentligen. Men, skulle absolut rekommendera! Hoppas ni tyckte om min (sorry, långa) recension och TACK för att ni läste! ❤
Hej alla!  Som Beauty Tester fick jag hemskickat att testa
Hej alla!  Som Beauty Tester fick jag hemskickat att testa - 2
Lancôme
Rénergie H.C.F Triple Serum 50 ml