Hej alla fina!
(Kopierar in min text som jag hade kommenterat vid annat inlägg om användande av chatGPT. Upptäckte det inlägget, dessvärre så sent som idag, och kände givetvis att en av beskrivna recensioner måste vara min då jag själv reagerade på att någon kopierat min recension rakt av..)
Då jag misstänker att det är min recension som reagerats på (då annan troligtvis kopierat min som jag själv reagerade på men tänkte att det är något Kicks får hantera) så får ni lite bevis från min antecknings-app på iphone att det inte är taget från någon AI eller chatGPT. Då jag tycker det är svårt att skriva längre texter direkt här så skriver jag dem i min anteckningabok på mobilen och sedan kopierar in här. Likadant har jag behövt göra med emojin då de enbart funkar om jag kopierar in från anteckningsbok. När jag skriver på mobilen - och skriver längre texter - kan jag inte ändra pga att jag kommer åt annat. Samt att det tar längre tid då jag behöver vara mer noggrann med att inte trycka på fel bokstav då ordet inte per automatik ändras till korrekt stavning.
Så för att vara väldigt tydlig så skriver jag mina recensioner. Sen är det givetvis tråkigt (och möjligen en komplimang) att ens recension kopieras rakt av, i stora delar.
Men det innebär inte att det är chatGPT som använts. I detta fall troligen gammalt hederligt "copypaste" 😂
Autenciteten i recensioner är viktigt och handlingar som detta är bidragande till varför jag inte alltid känner trygghet i att köpa en produkt utifrån recension.
Hoppas ni alla får en riktigt fin torsdagskväll ✨❤