Hem / Alla inlägg / Hej alla fina hudvårds fantaster Jag är över 55+och har
Lena
Beauty Beginner
06/12/23-10:30
Hej alla fina hudvårds fantaster Jag är över 55+och har alltid älskat hudvård och makeup. Jag har fått glasögon och en helt ny hud uppenbarades på mig, jag har pormaskar på näsan och lite på kinderna. Jag har alltid använt Neostra och paulas choise produkter men det det fungerar inte längre. Jag använder samma produkter som jag blev rekomenderad för 20år sedan, det var bara början med mina kompisar (glasögonen). Finns det någon som kan rekommendera en bra produkt som jag kan använda hemma för pormaskar skulle bli så tacksam om svar, som ni förstår öppnades det en helt ny värld med rynkor också, ja ska man bara skratta eller gråta eller bara inse att det är åldern som tar ut sin rätt. Det hjälper ju inte att kasta bort glasögonen. Det är dags att börja med rätt hudvård och makeup och bara inse och vara glad för att få använda nya produkter till min nya fas i livet. Ps jag är inte så kunnig och van att använda mobilen eller datorn så jag behöver kunskap,erfarenhet och förståelse att det kan bli lite tokigt ibland. Så åter tack på förhand till den som svarar.