/ Hej alla Beauty talkers! Jag är en flitig användare av
Yosra
Beauty Pro
30/10/22-18:56
Hej alla Beauty talkers! Jag är en flitig användare av lösfransar, älskar volymen de ger och hur de lyfter en look totalt! Så jag har under åren testat på ett och annat, och vill gärna tipsa om ett par stycken som jag tycker är oerhört bra: - Depend är ett utav mina favoritmärken när det kommer till fransar, jag tycker det är väldigt underskattat. Deras fransar sitter bekvämt på, väger absolut ingenting och håller läääääääängeeee. Dessutom gillar jag deras latexfria franslim, tycker det funkar allra bäst och verkligen sitter som berget. Mina favoritmodeller lär vara Nathalie, Marcel, Svea och Carolina. - Huda Beauty startade med sina legendariska fransar, minns hur de tog hela internet med storm deras lanseringsår. Sedan dess har företaget vuxit sig större och erbjuder fler produkter, men jag vill fokusera på deras urval av fransar. Samantha är en stooor favorit för mig, det är dessa jag har på bilden här. De är perfekt wispy, sådär flörtiga och charmiga utan att vara för dramatiska. Sedan vill jag slå ett slag för Hoodie, som är lagom dramatiska och ger väldigt mycket volym. Hudas fransar sitter bekvämt, är kvalitativa och går att återanvända många gånger. - Eylure är ett av mina go-to märken som aldrig svikit mig, och inte heller kostar en förmögenhet. Mina absoluta favoriter är fransarna från serien ”Most Wanted”, där deras mest populära fransar (av goda skäl) ingår. Bortsett från det skapar de ofta limited edition fransar och samarbetar med olika blogg- eller Instagramprofiler som skapar sina favoritfransar för sina följare.
Most Wanted U Want It False Lashes
Eylure
Most Wanted U Want It False Lashes
Most Wanted Lush Crush False Lashes
Eylure
Most Wanted Lush Crush False Lashes
Perfect Eye False Lashes Svea
Depend
Perfect Eye False Lashes Svea
Perfect Eye False Lashes Carolina
Depend
Perfect Eye False Lashes Carolina