/ Hej alla beauty lovers!✨ Vill ni ha effektiv hudvård till
Sandra
Beauty Pro
27/09/22-05:46(redigerad)
Hej alla beauty lovers!✨ Vill ni ha effektiv hudvård till också ett bra pris? Se mina nya favoriter nedan😍 1. Cosrx advanced snail 96 mucin power essence - En WOW produkt som har förändrat min hy totalt. Den släcker törsten i min hy och ger den också en fin glow. Ett extra plus är att lite goes a long way! Det enda jag faktiskt ångrar är att jag inte har testat den tidigare😅 Jag använder den varje morgon och kväll efter rengöring och innan serum. 2. Jorgobé Niacinamide Serum - efter jag börjat använda mig av denna så har jag fått höra många gånger när jag är osminkad ”vad jämn din hud är” och jag kan inte tänka mig annat än att denna gett effekt. För det är just vad ingrediensen niancinmide gör - jämnar ut hudtonen och ger en slätare och fastare hudstruktur. Inte nog med det så har den också en fantastiskt konsistens! Jag använder den varje morgon och kväll. 3. Jorgobé Refreshing Scrub Mask - min nya favorit peeling, jag är inne på min andra tub och har inga tankar på att byta ut denna. Den här kommer alltid finnas i mitt badrumsskåp. Det jag älskar med den är att man kan använda den på två olika sätt, antigen som en scrub eller som en exfolierande mask. Den har grova härliga korn och ger en kylande effekt. Den är djuprengörande, gör din hud mjuk och len med fantastisk glow! Denna använder jag mig av 2 gånger i veckan.
Niacinamide Serum 50 ml
Jorgobé
Niacinamide Serum 50 ml
AHA Glycolic Peeling Gel 65 ml
Jorgobé
AHA Glycolic Peeling Gel 65 ml
Advanced Snail 96 Mucin Power Essence Facial Toner 100 ml
COSRX
Advanced Snail 96 Mucin Power Essence Facial Toner 100 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!