/ Hej alla beauties! HELP PLEASE đŸ™đŸœđŸ˜…đŸŒž En frĂ„ga till er,
Monique
Beauty Pro
01/08/24-14:08
Hej alla beauties! HELP PLEASE đŸ™đŸœđŸ˜…đŸŒž En frĂ„ga till er, jag Ă€lskar att blir brun pĂ„ sommaren och som tur nog aven som naturlig rödhĂ„rig sĂ„ blir jag de dock tar de lite mer sol tid och sedan att hĂ„lla den Ă€r ej lika bra som andra. Jag Ă€lskar kicks egna brun utan sol. Och om jag Ă€r ej utomlands eller kan vara ute i solen mest tid av dagen ( nĂ€r vi har den turen pĂ„ sommaren hĂ€r i Sverige med sĂ„n sol 😉 ) DĂ„ jag behöver lite hjĂ€lp - men aven att jag smörj in mej varenda dag med nivea eller biotherm Milk för hĂ„lla fukten sĂ„ brun utan sol hĂ„ller sej jĂ€mt och fint . Men om nĂ„gon vet nĂ„gon snabb och effektivt trick efter man simmat i poolen eller relaxa i en jacuzzi. De Ă€r ju som exfoliation för tar bort brun utan solen och sĂ„ flĂ€ckig man blir om jag inte torka och smörj in mej med direkt brun utan sol. Eller likt. Men de gĂ„r ju inte alltid 🙈🙈 Har fin naturlig sol brĂ€nna brun fĂ€rg men vill förbereda mej inför hösten đŸ«ą - Är de nĂ„gon som vet nĂ„gon mirakel produkter / rutiner som man kan simma i en pool : jacuzzi hela dagen / kvĂ€ll 
 Och fortfarande ser naturlig brun ute ?? Tack alla beauties !! FörlĂ„t om de lite rörigt frĂ„gat. Är de oklart vad jag försöker frĂ„ga - kommentarerna gĂ€rna de sĂ„ kan jag frĂ„ga lite bĂ€ttre eller pĂ„ engelska om man vill de helst 😘
Self Tan Overnight Body Mousse Dark 150 ml
Sunny Stories
Self Tan Overnight Body Mousse Dark 150 ml
Self Tan Instant Body Mousse Warm 150 ml
Sunny Stories
Self Tan Instant Body Mousse Warm 150 ml
Self Tan Hydra Face Mist Gradual Tan 100 ml
Sunny Stories
Self Tan Hydra Face Mist Gradual Tan 100 ml
Self Tan Velvet Body Mitt
Sunny Stories
Self Tan Velvet Body Mitt