/ Har spenderat hela eftermiddagen i Mall of Scandinavia,
Nathalie
Beauty Pro
28/04/25-15:30

Har spenderat hela eftermiddagen i Mall of Scandinavia, tittat på massa produkter som inte finns i min närmsta butik, varit inne på Sephora för första gången, botaniserat i en större Kicks osv. Tagit en del produktbilder för att komma ihåg vad jag gillade men eftersom att min kamera visar så fel färger känns det inte ens lönt att visa upp dem här 😂 Begränsade mig till ett antal av de "viktigaste" produkterna att testa så maken inte skulle dö av tristess. Taggar några av de jag faktiskt gillade.

Har också kunnat provdofta på några parfymer, inget som riktigt föll mig i smaken men kunde plockas bort från listan över parfymer jag vill testa.

Köpte två läppstift men är nu väl hemma osäker på om jag vill behålla dem då de inte är matta (jag vet att man kan pudra ner dem men jag vill ju också kunna bättra på läppstiftet när jag är hemifrån).

Anyway! En dag med enormt mycket intryck och testande av produkter jag velat titta på länge!

Glow Play Blush Cheer Up
MAC
Glow Play Blush Cheer Up
Mini Radiant Creamy Concealer Chantilly
NARS
Mini Radiant Creamy Concealer Chantilly
Everlast Primer 24H Blurred Matte Pore Minimizing 2X Makeup Wear Universal Shade
Everlast Primer 24H Blurred Matte Pore Minimizing 2X Makeup Wear Universal Shade
Match Stix Glow Skinstick Purrrl
Match Stix Glow Skinstick Purrrl
Forever Glow Luminizer Highlighter 03 Pink Halo
DIOR
Forever Glow Luminizer Highlighter 03 Pink Halo
Forever Glow Maximizer Longwear Liquid Highlighter 012 Pearly
DIOR
Forever Glow Maximizer Longwear Liquid Highlighter 012 Pearly
Mini Strobe Cream 15 ml
Mini Strobe Cream 15 ml
Forever Glow Luminizer Highlighter 04 Pink Strobe
DIOR