/ Har nyligen testat Maison Mataha Escapade Gourmande parfymen
zeynab
Beauty Star
27/11/24-15:45

Har nyligen testat Maison Mataha Escapade Gourmande parfymen och här är mina åsikter kring parfymen.

Av första sprayen fick jag ganska stark etanollukt lukt, som efter några minuter försvann. Efter det luktade parfmen ganska likt Lattafa Eclaire, men med lite mer rökighet vilket jag verkligen gillade. Det var mer sirapkola/bränt socker än supersöt kolglass. Rökigheten utvecklades mer, och vid en tidspunkt ville jag beställa en full size flaska av parfymen. Men efter ca 5 timmar kunde jag knappt känna lukten av det alls, varken på kläderna eller handleden. Så det här är en trevligt parfym men inte något som jag anser vara "wow" eller värt priset.

Om man letar efter en vanilj parfym som håller under långt tid, och som är värt priset finns det flertal alternativ än denna

Fortsätt utforska gemenskapen!