/ Här kommer min HÅRror-story! Två flamsiga tonåringar, en
Pii
Beauty Star
04/06/25-19:07

Här kommer min HÅRror-story!

Två flamsiga tonåringar, en bunke med sockerkakssmet och en elvisp. Det kunde bara sluta i katastrof. Efter skolan en dag var vi vansinnigt sugna på sockerkaka, och bestämde oss för att baka en. Så där på tonårstjejers flamsiga vis skämtade vi om vad som skulle hända om man råkade fastna med håret i elvispen. Vi började larva oss med låtsasrörelser och skräckfyllda miner. Men det var bara det att jag råkade komma lite för nära elvispen. På riktigt. Och vad som hände kan ni ju räkna ut. Livsfarligt faktiskt, men min kompis var kvicktänkt nog och slet ur sladden. Men där stod jag med håret insnurrat i elvispen, sockerkakssmet över hela mig, i håret och på golvet, och fullständig panik över vad jag skulle göra nu. Som tur var lyckades min kompis lirka loss visparna ur mitt hår (aj vad det gjorde ont), men jag fick klippa ny frisyr några dagar senare. Kan tillägga att jag sjukanmälde mig innan jag fixat håret.

Jag har testat Kérastases produkter några få gånger och de var helt fantastiska! De höll vad de lovade, var dryga och hade en ljuvlig doft. Skulle förvänta mig exakt samma sak av detta kit - alla produkter verkar så spännande och bra. Känns som det ultimata sommarkitet som är exakt vad mitt hår skulle behöva. Glans, mjukhet, spänst, inget friss ... Gloss Absolu ✨ Ja tack 😍

Fortsätt utforska gemenskapen!