/ Har inte kunnat posta inlägg på en månad tills jag idag
Julia
Beauty Pro
10/10/25-19:14

Har inte kunnat posta inlägg på en månad tills jag idag upptäckte att det fungerar om jag använder Safari som webbläsare - något jag bara har tillgång till via jobbmobilen. Jag har därför lite bilder sparade som jag försökt posta senaste tiden. Här är ett köp jag gjorde för några veckor sedan och jag har även hunnit testa samtliga produkter ✨

🌸 Shower mousse från Ida Warg - doftar verkligen exakt som sitt namn - Vanilla Fudge 😍 helt underbar doft!

🌸 Body lotion, White Chocolate från Maria Åkerberg - detta är nog en av få body lotions jag testat som faktiskt håller min torra hud återfuktad länge! Ett plus för doften också såklart, subtil doft av vit choklad - precis lagom för en body lotion tycker jag.

🌸 Halo Glow Skin Tint från e.l.f. - denna blir jättefin på huden och håller sig fin hela dagen, men ger inte riktigt så mycket glow som jag hade önskat. Den är otroligt dryg och rätt så tjock i konsistensen, så det krävs inte mycket produkt vilket är bra. Jag har färgen 6 Light Cool (går inte att tagga rätt)

🌸 Infaillible Faux Brow Pen från L'Oréal - Denna är riktigt bra - när den fungerar som den ska. Den är superenkel att använda och det är lätt att göra egna strån med den. Sitter som berget även om jag gnuggar med fingret på den, men ibland så vill knappt någon färg komma ut och ibland kan det nästan läcka ut färg från den. Vid ett tillfälle kom det plötsligt ut röd färg istället för den mörkbruna färgen som pennan har. Kommer fortsätta använda tills den tar slut, men kommer testa en annan nästa gång. Jag har färgen 390 Dark Brunette (går inte att tagga rätt)

Vanilla Fudge Shower Mousse - Sweet Formula 200 ml
Ida Warg
Vanilla Fudge Shower Mousse - Sweet Formula 200 ml
Body Lotion White Chocolate 250 ml
MARIA ÅKERBERG
Body Lotion White Chocolate 250 ml
Halo Glow Skin Tint SPF50 7 Medium Warm
e.l.f.
Halo Glow Skin Tint SPF50 7 Medium Warm
Infaillible Faux Brow Pen 392 Light Brunette
L'Oréal Paris
Infaillible Faux Brow Pen 392 Light Brunette