/ **Hår-Horror i Indien.** Jag var i Goa i Indien och besökte
loua
Beauty Star
05/06/25-21:28(redigerad den 05/06/25-21:36)

Hår-Horror i Indien. Jag var i Goa i Indien och besökte en av alla dessa små "hål i väggen hårsalonger" Då mitt hår blivit väldigt blekt gjorde jag en Lowlight - Dvs lite mörkare guldbloda slingor och vart väldigt nöjd. Då resultatet vart så fint bokade jag ännu ett tillfälle då vi skulle göra några fler slingor. Den bokade dagen kom och denna gången tyckte jag färgen så så mörk ut, men frisörskan lovade att det skulle bli såå fint... Efter att ha suttit med folieslingor en stund bad jag om att få tvätta en slinga och se färgen. Resultatet var kolsvart! Här satt jag alltså i mitt ljusblonda hår med svarta slingor och såg ungefär ut som en grävling med svart vitt hår! Vilken katastrof!Allt kändes som en dramatisk Bollywoodfilm och både jag och frisörskan började gråta. Hon sprang och köpte en smoothie för att pigga upp mig, fixade mina naglar och blekte av färgen och efter många timmar var mitt hår fint igen. Dock helt sönderpeparerat och ska aldrig färga mitt hår i Indien. Det visade sig att detta var en slingfärg gjord för Indiskt hår....Never again... Nuförtiden tar jag alltid hand om mitt hår på bästa sätt med de bästa produkterna och skulle älska denna goodiebag med de bästa kvalitetsprodukterna! Endast det bästa för mitt hår! Namaste/

Fortsätt utforska gemenskapen!