Här är mina 3 favoriter bland fuktgivande schampon 💧
Mitt hår är långt, med blekta slingor och består av många tunna hårstrån och några medeltjocka och håret är tjockt. Mitt hår är torrt och med en normal- torr hårbotten.
Från vänster
Lealou Dipin Moisturizing Shampoo. Ett otroligt gott doftande schampo, doftar underbart av champange & fläder🥂💧 Mycket löddrigt, härligt men lite svårt att få ur håret eftersom vi har ett så mjukt vatten med lite dåligt tryck hemma. Svenskt märke som är från samma företag som gör Maria Nila om jag fattat rätt.
R+Co Atlantis B5 Schampoo. Har en mild fräsch grön doft. Uppfattar alla schampon, balsam och inpackningar från R+Co som milt doftande meddans balsamspray/Detangle och fuktgivande krämer/treatments doftar lite mer. Älskar att använda det ihop balsamet i samma serie. Den här har jag använt upp fyra flaskor av💚💙 Håret mår bra av det här. Amerikanskt och veganskt.
Sachajuan Moisturizing Schampoo. Det doftar kryddigt och väldigt gott. Det här schampot är svenskt. Är lite extra kär i det här schampot just nu, håret blir fint och löddrar lagom mycket för mig.Har kvar till en till schamponering sen blir den en ny flaska😍!
Vad har ni för favoriter bland just fuktgivande schampon? Nåt någon är nyfiken på av min favoriter?💧 Fortsätt utforska gemenskapen!