Kicks shop picto Till KICKS.se
Hem
Alla inlägg
Häng med på min lystergivande morgonrutin! ☕️🍋✨ 🍋 Dermaceu
Marta - Hudvårdstankar
Beauty Talks Ambassador
25/08-08:40
Häng med på min lystergivande morgonrutin! ☕️🍋✨ 🍋 Dermaceutic Tri Vita C30 Ett potent vitamin C serum som verkar antioxidant, jämnar ut hudtonen, jobbar på pigmenteringar och ger lyster. Dyr men värd varenda krona! Väldigt dryg också. Räcker i ungefär ett halvår för mig. 🍋 BeautyAct SlowFilter Glow Cream Den här krämen har jag varit kär i sen första gången jag öppnade burken! Väldigt lätt lotion likande konsistens som smälter in i huden magiskt. Innehåller ljusreflekterande pigment som ger en omedelbar lyster. Samtidigt som vitamin C jobbar på lystern långsiktigt. Funkar kanon under solskydd och smink. 🍋 Murad Essential-C Day Moisture Broad Spectrum SPF 30 Avslutar såklart rutinen med ett solskydd. Den här från Murad är relativt ny i min rutin men har snabbt blivit en favorit! Väldigt lätt konsistens som funkar perfekt på min oljiga hudtyp. Sjunker in fint och är lätt att jobba in. Innehåller också vitamin C samt ett gäng andra härliga antioxidanter. Lämnar ingen vit hinna och funkar perfekt under smink. Har du testat någon av dessa härliga lystergivande produkter? 💛🫶🏼
Dermaceutic Tri Vita C30 30 ml
Dermaceutic Tri Vita C30 30 ml
BeautyAct SoftFilter Glow Cream 50 ml
BeautyAct SoftFilter Glow Cream 50 ml
Murad Essential-C Day Moisture Broad Spectrum SPF 30 PA+++ 50 ml
Murad Essential-C Day Moisture Broad Spectrum SPF 30 PA+++ 50 ml