Kicks shop picto Till KICKS.se
Hem
Alla inlägg
Häng med på en fuktgivande och pigmentfokuserad morgonrutin m
Asrin #hudvardstjej
Beauty Talks Ambassador
30/06-15:24
Häng med på en fuktgivande och pigmentfokuserad morgonrutin med beautyact! 🥰 På morgonen tvättar jag bara ansiktet med vatten! Och den här rutinen fokuserar mycket på att ge huden fukt och glow samtidigt som den jobbar på porer och pigmenteringar! - Hyaluronsyra Toner: en mjölkig lite trögflytande toner som packar och preppar huden med fukt. ÄLSKAR! - Niacinamid Toner: Niacinamid är en underbar multifunktionell ingrediens som balanserar hudens talgnivåer (tänk oljenivåer) för att minska finnar och hålla porerna rena. Den jobbar även på pigmenteringar och är en grym ingrediens för en stark hudbarriär! - vitamin C serum: Jag älskar c vitamin dagtid för att boosta skyddet mot fria radikaler (skadliga ämnen i miljön som bryter ner hudcellerna) och den är magisk i kombination med SPF för att motverka och jobba bort pigmenteringar. - Skin defender: En lätt gel-kräm som är packad med goa ingredienser och håller mig återfuktad hela dagen! Enormt underskattad! GLÖM EJ - SPF dagtid! Välj en som du och din hy gillar, dyr som billig och använd varje dag 💓 Godkänd glow-rutin? Berätta gärna vad din favorit produkt är för glow! 💓
Pixi BeautifEYE Eye Patches 30 pairs
Pixi BeautifEYE Eye Patches 30 pairs
BeautyAct SkinDefender Gel Cream 50 ml
BeautyAct SkinDefender Gel Cream 50 ml
BeautyAct 7% Niacinamide Re-Texturising Toner 150 ml
BeautyAct 7% Niacinamide Re-Texturising Toner 150 ml
BeautyAct 20% Vita-C Brightening Serum 30 ml
BeautyAct 20% Vita-C Brightening Serum 30 ml
BeautyAct Hyaluronic Acid Hydrating Toner 150 ml
BeautyAct Hyaluronic Acid Hydrating Toner 150 ml