Hade lyckan att vinna ett paket med hårvård från Kristen Ess tidigare och det här är en favorit som jag kommer att fortsätta köpa! Det är ett BUDGETTIPS då alla andra djuprengörande schampon jag testat gett sämre resultat med torrt hår och de kostar minst en hundring till!👌
Det är en vaganskprodukt som doftar milt och lite sött blommigt. Det löddrar härligt mycket🌱🌸
Det kallas för ett micellairt-schampo och troligtvis namngivet i trenden av hårbottenprodukter. Det fungerar för mig som ett djuprengörande schampo!
Mitt hår är väldigt långt och torrt. Det är tjockt och består av många mellan-tjocka och tunna hårstrån. Min hårbotten är i balans men kan bli torr.
Tycker alla djuprengörande/ cleansing-schampon är hårda mot håret och gör det torrt. Det här schampot fungerar mycket bättre för mig! Det tar även bort på tok för tunga inpackningar jag köper av misstag ibland då de är för grovt och lockigt hår och det ser ut som jag fått ett paket smör i håret så här är alltså ett effektivt djuprengörande schamp! Det gör inte mitt hår så torrt och är till ett bättre pris😃