/ Googla ordet KAOS och bild på mitt badrumsskåp kommer upp!
Cassandra
Beauty Pro
21/10/25-20:18

Googla ordet KAOS och bild på mitt badrumsskåp kommer upp! För ca ett år sen delade jag och maken på ett badrumskåp. I takt med att hans hudvårdsintresse ökade och att jag själv tröttnade på att ha mina hudvårdsprodukter i olika skåp så tog jag det vettiga beslutet att flytta mina produkter till annat badrum (kan idag inte förstå varför det beslutet inte togs tidigare). Av egenintressen så valde jag att byta badrum då tvättmaskin och torktumlare är i ”hans” badrum 😏 I samband med flytten av hudvårdsprodukterna passade jag på att införskaffa ett sminkbord som idag är överfyllt av smink och hårvårdsprodukter 🥲

Nu är det mitt egna kaos i skåpet som inom kort behöver (återigen) städas och rensas inför att adventskalendern (ev mer än en) ska öppnas. Just nu ligger alla oöppnade produkter i en större necessär och väntar på att få användas. Går då och då igenom och försöker sälja det jag vet att jag inte kommer använda alternativt ger någon annan i hushållet som ev kan tänkas använda det.

De tre favoriterna i skåpet just nu är:

Banila rengöringsbalm. 🩷 Älskar hur det smälter sminket och spf. Att mascaran smälter utan att ögonen får lida pin är 👌🏽

Vegan Kombucha Tea Essence - fin återfuktning! Perfekt nu när höstluften tydligen tycker att det är rimligt att suga ur fukten från min hy.

Purito Dermide Cica Barrier Sleeping Pack - så min hud får återhämta sig och stärka sig 💜 En otroligt dryg kräm som gör sitt jobb! Kan inte säga att jag vaknar med perfekt hy, det gör jag aldrig, ser alltid ut som ett smörpaket oavsett vad jag använder 😅 Men huden känns åtminstone inte torr under smöret 😄

Vegan Kombucha Tea Essence 150 ml
Dr. Ceuracle
Vegan Kombucha Tea Essence 150 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!