Kicks shop picto Till KICKS.se
Hem
Alla inlägg
God kväll kära Beauty Talkers 🖤 Jag har fått hemskickat Ar
Kristina @BeautyliftByKristina
18/09-19:06
Beauty Tester
God kväll kära Beauty Talkers 🖤 Jag har fått hemskickat Armani Code Le Parfum för en test & review. Är du nyfiken på denna nylanserade doft? Läs då vidare! 😌 Min kära make (som ni ser på bilden) fick äran att testa den och vi har tillsammans byggt upp en recension. Först och främst, när han hade sprutat på den en dag och passerade mig så ropade jag ut direkt: ”WOW vad gott du luktar!” Så bara det är ju en bra början 🤭 För det andra, vi tyckte att flaskan var fascinerande då den är refillable samt att korken är magnetisk likt den dragningskraften mitt luktsinne fick när han bar doften 🥺 Och för det tredje, den påminner om den klassiska tidigare Armanin men med en KLAR uppgradering, denna gången har den en träigare och djupare doft. MEN! vi säger då det, var försiktig med att inte spruta allt för många gånger för då börjar det stickas lite för mycket i näsan 😅 Tips: Två sprut räcker gott och väl och den stannar hela dagen🌬️ Den här parfymen rangordnas högt upp på hans lista - och jag är speciellt nöjd med en goddoftande man! 😍
Armani Armani Code Parfum 75 ml
Armani Armani Code Parfum 75 ml