/ Gjorde ett riktigt stort köp nu i helgen (kommande
Irena
Beauty Pro
24/03/25-21:38(redigerad den 24/03/25-21:38)

Gjorde ett riktigt stort köp nu i helgen (kommande skatteåterbäring till ära 🍀) när Kicks hade 20% på köp över 600 kronor som gick att kombinera med personliga erbjudanen (rabattcheckar) och de aktuella erbjudandena på vissa smink och hudvårdsprodukter (bland annat Mac och Lancome)

Jag passade på att köpa hem sådan som jag haft på min "Most wanted list 2025", bland annat primern från D&G, fame parfum från Rabanne som jag klickade hem för 510 kr med rabatterna och sedan bronzern från Lancome som flera beautytesters hyllat så mycket! 🥰

När jag såg att Mac fått in bringbacks på flera läppstift i nudenyanser var jag tvungen att klicka hem nyansen Yash, den perfekta bruna nudenyansen. Den ska passa bra ihop med läppennan i nyans cool spice som jag glömde lägga in i samma varukorg så det fick bli ett separat köp på den. Är även riktigt taggad på att testa värmeskyddet från Joico som forumets hårdrottning Anna har hyllat ☺️.

Får nog säga att jag känner mig rätt så klar med beautyköp just nu. Det enda som månadsvis behöver fyllas på är Mascara för det går tyvärr åt som smör.

Macximal Silky Matte Lipstick Yash
MAC
Macximal Silky Matte Lipstick Yash
Glow Play Blush 5 Ginger Luck
MAC
Glow Play Blush 5 Ginger Luck
Everlast Primer 24H Blurred Matte Pore Minimizing 2X Makeup Wear Universal Shade
Everlast Primer 24H Blurred Matte Pore Minimizing 2X Makeup Wear Universal Shade
Teint Idole Ultra Wear C.E. Skin Transforming Bronzer 4
Teint Idole Ultra Wear C.E. Skin Transforming Bronzer 4
K-Pak ColorTherapy LusterLock Spray 50 ml
K-Pak ColorTherapy LusterLock Spray 50 ml
Fame Parfum 30 ml
Paco Rabanne
Fame Parfum 30 ml
Skin Balancing Invisible Finish Moisture Gel 60 ml
Skin Balancing Invisible Finish Moisture Gel 60 ml
Glasting Melting Balm 11 Buffy Coral
Glasting Melting Balm 11 Buffy Coral
Radiant Creamy Concealer Crème Brulée