Hem / Alla inlรคgg / ๐Ÿ˜GE Kร„RLEK TILL DINA NAGLAR๐Ÿ˜ Ibland kan det vara lรคtt att
ASSE
Beauty Pro
25/04/24-21:45
๐Ÿ˜GE Kร„RLEK TILL DINA NAGLAR๐Ÿ˜ Ibland kan det vara lรคtt att glรถmma bort att ge sina naglar den kรคrleken och omvรฅrdnad dom behรถver, speceillt om har lรถsnaglar i form av gelรฉ, akryl eller andra typer av lรถsnaglar kan det vara bra att ta en paus dรฅ och dรฅ och ta hand om den naturliga nageln. Nu har Kicks weekend deal pรฅ 25% (๐Ÿ˜ฑ) pรฅ nagelprodukter vilket ger DIG chansen att ge dina naglar lite extra kรคrlek. En bra bรถrjan kan vara att kรถpa en bra nagelolja fรถr att รฅterfukta nagelbanden och nageln fรถr att motverka torra naglar. Ett steg i min dagliga skรถnhetsrutin รคr att รฅterfukta naglarna, vilket krรคvs enbart nรฅgra sekunder sen รคr du klar๐Ÿ˜ En bra nagelolja ger nรคring till huden runt om naglarna och nagelbanden, den fรฅr รคven dina naglar att se glansigare och friskare ut men รคven stรคrker nageln. En nagelolja jag kan starkt rekommendera รคr OPI - Pro Spa Mail And Cuticle Oil๐Ÿ˜ OPI Nagel och Nagelbandsolja hjรคlper till att skydda, fylla pรฅ och stรคrka din naturliga nagel. Men gjord pรฅ massa olika bra ingredienser och oljor รคr det en olja som verkligen รคr skapad fรถr att fรถrgylla dina drรถmmar om finare och starkare naturliga naglar๐Ÿ˜ Och fรถr dig som har lรถsnaglar GLร–M inte heller nageloljan och ett av mina bรคsta Beauty secrets jag har fรฅtt รคr att skydda din hud pรฅ hรคnderna genom att anvรคnda SPF innan du stoppar in dina hรคnder under en UV- lampa๐Ÿ’• FYYYYNNNNDDDAAA nu hรถrrni innan helgenslut, gรคller online och butik๐Ÿ˜ Taggar med nรฅgra av mina favorit produkter fรถr naglar๐Ÿ˜
OPI
Nail & Cuticle Oil
Seche
Fortรฉ Strengthening Treatment 14 ml
OPI
Infinite Shine Nail Polish Dulce De Leche
Lernberger Stafsing
Hand Cream 75 ml
DIOR
Nail Glow Beautifying Nail Care
Scratch Nails
Nail Shining Buffer
Scratch Nails
Nail Brush Mini
Scratch Nails
No Bite 12 ml