/ 😍GE KÄRLEK TILL DINA NAGLAR😍 Ibland kan det vara lĂ€tt att
ASSE
Beauty Pro
25/04/24-21:45
😍GE KÄRLEK TILL DINA NAGLAR😍 Ibland kan det vara lĂ€tt att glömma bort att ge sina naglar den kĂ€rleken och omvĂ„rdnad dom behöver, speceillt om har lösnaglar i form av gelĂ©, akryl eller andra typer av lösnaglar kan det vara bra att ta en paus dĂ„ och dĂ„ och ta hand om den naturliga nageln. Nu har Kicks weekend deal pĂ„ 25% (đŸ˜±) pĂ„ nagelprodukter vilket ger DIG chansen att ge dina naglar lite extra kĂ€rlek. En bra början kan vara att köpa en bra nagelolja för att Ă„terfukta nagelbanden och nageln för att motverka torra naglar. Ett steg i min dagliga skönhetsrutin Ă€r att Ă„terfukta naglarna, vilket krĂ€vs enbart nĂ„gra sekunder sen Ă€r du klar😍 En bra nagelolja ger nĂ€ring till huden runt om naglarna och nagelbanden, den fĂ„r Ă€ven dina naglar att se glansigare och friskare ut men Ă€ven stĂ€rker nageln. En nagelolja jag kan starkt rekommendera Ă€r OPI - Pro Spa Mail And Cuticle Oil😍 OPI Nagel och Nagelbandsolja hjĂ€lper till att skydda, fylla pĂ„ och stĂ€rka din naturliga nagel. Men gjord pĂ„ massa olika bra ingredienser och oljor Ă€r det en olja som verkligen Ă€r skapad för att förgylla dina drömmar om finare och starkare naturliga naglar😍 Och för dig som har lösnaglar GLÖM inte heller nageloljan och ett av mina bĂ€sta Beauty secrets jag har fĂ„tt Ă€r att skydda din hud pĂ„ hĂ€nderna genom att anvĂ€nda SPF innan du stoppar in dina hĂ€nder under en UV- lampa💕 FYYYYNNNNDDDAAA nu hörrni innan helgenslut, gĂ€ller online och butik😍 Taggar med nĂ„gra av mina favorit produkter för naglar😍
Nail & Cuticle Oil
OPI
Nail & Cuticle Oil
Forté Strengthening Treatment 14 ml
Seche
Forté Strengthening Treatment 14 ml
Infinite Shine Nail Polish Dulce De Leche
OPI
Infinite Shine Nail Polish Dulce De Leche
Hand Cream 75 ml
Lernberger Stafsing
Hand Cream 75 ml