/ förra sommaren bestämde jag mig för att testa en ny frisör,
Nathalie
Beauty Beginner
08/06/25-18:08

förra sommaren bestämde jag mig för att testa en ny frisör, visste många som gick till just denna salongen och alla var alltid såå nöjda. Så sagt o gjort, jag bokade en tid för att bli riktigt ljus! Väl i stolen berättade jag att min hår kan vara svårblekt och att jag därför hade bokat in mer tid. Då visade det sig att hela salongen skulle ha personalfest så min frisör var inte alls särkiöt sugen på att ge mitt hår lite extra tid som jag bokat, vi stänger kl 18 idag för vi ska ha fest säger hon till mig och bara låtsas som ingenting. När det är dags att börja föna håret ser jag hur gult det är... Jag ville börja gråta där och då men hon babblade på hur nöjd hon var med resultatet av mitt hår och fick sina frisörkollegor komma och berömma mitt hår också... Jag trodde det var ett skämt och ville bara hem. Hon hann heller inte styla håret eftersom det var så bråttom. Väl hemma så storgrät jag och kunde inte visa mig utomhus... Alla sa att jag skulle gå tillbaka och be dom rätta till det men jag kände verkligen inte för att sätta min fot där igen... Jag gick istället till min gamla frisör som försökte fixa till det så gott det gick... Dock fick hon klippa av ca 15 cm för det var torrt och knastrade när man tog i det. Mitt hår fick rejält mkt stryk den gången och har ännu inte återhämtat sig. Jag har länge tänkt att jag vill testa denna serien från Keraste, så dörför skulle både jag och mitt hår bli överlyckliga om vi vann!

Fortsätt utforska gemenskapen!