/ För mig handlar hudvård om att ge min känsliga och torra hud
Rorita
Beauty Pro
07/01/25-08:34

För mig handlar hudvård om att ge min känsliga och torra hud den bästa möjliga omtanken. Jag vill hålla den återfuktad, lugnad och skyddad, och ACO har blivit min go-to för att få min hud att må bra.

Här är de steg jag följer i min dagliga rutin:

1. rengöring ACO Face Pure Glow Renewing Daily Cleanser Ansiktsrengöring Jag börjar alltid med en skonsam rengöring, ofta en double cleanse om jag har smink, för att verkligen få bort alla orenheter och ge huden en fräsch start.
  2. toner ACO Face Refreshing Toner Jag använder en mild toner som återställer hudens balans och förbereder den för de kommande produkterna.
  3. serum ACO Face Hydrating Booster: Ett återfuktande serum ger min hud en extra boost av näring och gör att den känns mjuk och fräsch.
  4. fukt kräm ACO Face Moisturising Day : Jag avslutar med en fet och närande ansiktskräm som håller huden återfuktad hela dagen.
  5. anskites mask ACO Face Cleansing scrub : Någon gång i veckan använder jag en fuktgivande ansiktsmask för att ge min hud extra omsorg.

Slutligen är ACO Sensitive Deo min favorit för att hålla mig fräsch hela dagen utan att irritera huden.

Denna rutin fungerar för mig eftersom ACO:s produkter är skonsamma, återfuktande och passar min känsliga hud perfekt. De hjälper mig att hålla min hud frisk och balanserad hela året runt.

min favorit produkt👇👇

Fortsätt utforska gemenskapen!