/ För mig är januari tid för återhämtning efter julhelgernas
Sara Linnea
Beauty Star
01/02/23-20:18(redigerad)
För mig är januari tid för återhämtning efter julhelgernas hejdlösa unnande. I januari behöver både kroppen, huden och plånboken vila. Men så kommer februari, och i takt med att ljuset sakta återvänder börjar det klia i fingrarna på mig. Nu vill jag ha ordning och reda. Rent, prydligt, organiserat. Det gäller även badrumsskåpet. Mitt februari-projekt i år blir att ge sminkpenslarna en ordentlig rengöring, skaffa en riktigt vass pincett och byta ut min gamla hårborste som efter att ha hängt med i sisådär 10 års tid nu börjar spreta lite väl mycket åt olika håll. Här är några av mina favoriter i badrumsskåpet: - Sminksvamp från Real Techiques. Klarar mig inte utan. Jag fuktar den ordentligt och använder den sedan för både foundation, highlighter och rouge. Rengör med lite schampo efter användning. - Pincett från Tweezerman. Plockar de finaste små stumparna till strån. Ja, de där som plötsligt smugit sig fram på hakan också. - Hårborste från Tangle teezer. Skonsam i både vått och torrt hår. Lätt att rengöra och håller i typ ett decennium. What's not to love?Har du något februari-projekt? Berätta!
Miracle Complexion Sponge
Real Techniques
Miracle Complexion Sponge
Studio Slant Tweezer Sparkling Black
Studio Slant Tweezer Sparkling Black
The Original Panther Black
Tangle Teezer
The Original Panther Black
Fortsätt utforska gemenskapen!