/ För inte så länge sedan kom ICONIC LONDON till KICKS! 😍 Har
Matilda
Beauty Pro
30/11/22-11:23
För inte så länge sedan kom ICONIC LONDON till KICKS! 😍 Har ni provat något än? Det har nämligen jag! Jag fick upp ögonen för märket ganska tidigt och hade därför hunnit testa mycket redan innan KICKS tog in märket. Eftersom jag använt produkterna länge tänkte jag dela med mig av mina tankar kring några av de produkterna jag har testat. lluminator - 5/5 - Jag använder färgen “Original” och det passar min hudtyp perfekt. Jag är ganska säker på att du kommer kunna använda denna färg även om du är ljusare eller mörkare i hudtonen än vad jag är. Mitt #1 tips är att applicera denna med fingrarna, då smälter denna in i huden och ger det finaste glowet! Radiance Booster - 4.5/5 - Denna används dagligen! Jag ÄLSKAR denna. Glow, glow, glow! Glöm foundation, detta är allt du behöver, den är helt AMAZING. Enda anledningen till varför den får 4.5 istället för 5 är för att jag önskar att det var lite lättare att blanda ut, konsistensen är lite för tjock för min smak. Jag använder färgen “Champagne Glow”. Sheer Blush - 4/5 - Denna är super för alla nybörjare eller de som föredrar lite mindre pigment. Den är väldigt enkel att jobba med och färgen kan byggas upp efter tycke och preferens. Jag har färgerna “Rose Riot” och “Cheeky Coral”. Sheer Bronze - 4/5 - Precis som sheer blush är denna superenkel att jobba med och pigment byggs upp efter tycke. Denna var en go-to i somras och jag känner att jag kommer plocka upp den mer och mer efter detta inlägg. Jag använder färgen “Golden Hour”. Lip Plumping Gloss - 2/5 - Nja, det här var inte min grej. Don’t get me wrong, I love a good plumping gloss, men det här blev bara kletigt och la sig som ovanpå läppen vilket såg väldigt onaturligt ut. Jag har färgen “Tickle Your Fancy”. Lustre Lip Oil - 5/5 - Låt oss hoppa över till läpprodukten från ICONIC London som jag avgudar. Denna läppolja doftar gudomligt, känns återfuktande och är så otroligt glansig. Om jag ska klaga på något skulle det vara applikatorn men den duger. Jag har färgen “She’s A Peach”. Prep-Set-Glow - 3/5 - Jag gillar denna setting spray MEN hela jag blir glittrig när jag använder den. Jag menar hår, kläder, möbler, allt… Men i övrigt fungerar den bra, sminket smälter ihop och sitter bra under dagen. Jag tycker även att den luktar gott. Men allt glitter gör mig galen. Jag har färgen “Original”. Det var det jag hade att komma med för denna gång! Ni vet att ni alltid kan höra av er i chatten eller lämna en kommentar i kommentarsfältet om ni har frågor eller vill ha swatches! 💖
Lip Plumping Gloss Tickle Your Fancy
Lip Plumping Gloss Tickle Your Fancy
Prep-Set-Glow 120 ml
Prep-Set-Glow 120 ml
Sheer Blush Rose Riot
Sheer Blush Rose Riot
Sheer Bronze Golden Hour
Sheer Bronze Golden Hour
Illuminator Original
Illuminator Original
Radiance Booster Champagne Glow
Radiance Booster Champagne Glow