/ Fick dessa två produkter (och massa annat) i travel/mini
Sofia
Beauty Pro
08/01/25-22:53

Fick dessa två produkter (och massa annat) i travel/mini size på Kicks julevent och har nu testat dem ordentligt då jag tog med dem istället för mina vanliga produkter när jag åkte bort över jul och nyår.

Måste säga att jag är väldigt positivt överraskad! Setting sprayen håller sminket på plats utan att kännas på ansiktet. Den ersätter inte min favorit från LH men den är helt klart tillräckligt bra för att få följa med på fler resor. 😊 Vet inte om den håller för gråt eller monsunregn, men den höll för lite svett och brutala isvindar (Helsingborgsväder.. iykyk). Kan inte rekommendera den trots att den är bra, eftersom den kostar hela 500 kr och den från LH är bättre och kostar 299 för samma mängd produkt. 😱

Oljecleansern från Benefit överraskade mig också. Den fick bort allt smink utan att jag behövde gnugga en massa. Hyn kändes inte torr eller så efteråt. Smidig liten flaska (den jag fick är mindre än ministorleken man kan köpa dock) att ha med på resa. Onödigt parfymerad men fräsch doft. 🪷 Även denna är dock så dyr att jag inte skulle köpa den fastän den är bra. SÅ bra var den liksom inte. 😅

The Porefessional Get Unblocked Oil Cleanser 147 ml
The Porefessional Get Unblocked Oil Cleanser 147 ml
Hydro Grip Set + Refresh Spray 100 ml
Hydro Grip Set + Refresh Spray 100 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!