/ 🍒 FENTY SKIN 🍒 Min första erfarenhet av FENTY SKIN Ă€r
Nikki
Beauty Pro
12/09/24-07:48(redigerad den 12/09/24-07:50)
🍒 FENTY SKIN 🍒 Min första erfarenhet av FENTY SKIN Ă€r mums 😋! Ni ser ju fĂ€rgen och dessutom har de en helt underbar doft av körsbĂ€r 🍒. Man vill nĂ€stan smaka pĂ„ dem! 😃 RĂ„der knappast nĂ„gon tvekan om att Rihanna mĂ„ste Ă€lska körsbĂ€r om man ocksĂ„ tittar pĂ„ Fenty's övriga sortiment. Dessa Ă€r bĂ„da scrub, en för ansiktet och en för kroppen. Den för ansiktet ska Ă€ven passa kĂ€nslig hud. Tycker den Ă€r vĂ€ldigt skön med ganska fin textur. Ska ju kunna anvĂ€ndas varje dag men trots att den Ă€r mild sĂ„ kĂ€nns den effektiv. Huden blir verkligen supermjuk och len efterĂ„t. Den för kroppen Ă€r dĂ€remot lite tuffare och berikad med AHA-syra sĂ„ inte lĂ€mplig att kombinera med solexponering. Hög SPF och begrĂ€nsad tid i solen ca en vecka efter anvĂ€ndning stĂ„r som rekommendation. Kan vara bra att veta. Vid behov och för bĂ€sta resultat anvĂ€nd 2-3 gĂ„nger per vecka. Tror en gĂ„ng rĂ€cker för mig. Undvek dessutom den kĂ€nsliga huden fram pĂ„ bröstet. Men armar, ben och rygg (fick hjĂ€lp😃) - wow! đŸ’đŸ„° Har ni testat nĂ„got frĂ„n FENTY? Kommentera gĂ€rna!
Cherry Dub Superfine Daily Cleansing Face Scrub 100 ml
Cherry Dub Superfine Daily Cleansing Face Scrub 100 ml
Cherry Dub Triple Action AHA Body Scrub 240 ml
Cherry Dub Triple Action AHA Body Scrub 240 ml
FortsÀtt utforska gemenskapen!