Ett tecken på att semester och lata dagar börjar gå mot sitt slut - funderar på BUS! 🤎☀️✨️
Använder bara BUS i ansiktet och de senaste åren antingen misten från St Tropez (som jag älskar och har köpt om) eller Biotherms med serumformula. Se bild 2.
Nästa på tur blir Clarins Radiance-Plus Golden Glow Booster som jag beställde någon gång i våras med en superdeal Gåva på köpet.
Hade helt glömt det så vilken tur att jag inte hann beställa någon ny! Fick dessutom med solskyddsprodukter som jag ska låta vara oöppnade till nästa år/vår då jag fortfarande har flera olika med olika SPF öppnade som bör förbrukas inom 9-12 månader. De bör räcka för sensommar, höst och vid behov i vinter.
Så efter mist och serum så är det snart dags att testa droppar. Dessa ska blandas med dagkrämen/nattkrämen så det känns ju lätt och smidigt.
Förkortad produktbeskrivning:
Koncentrerade brun-utan-sol droppar för ansiktet som ger en skräddarsydd glow och jämn färg. Dropparna blandas enkelt med din ordinarie fuktgivande ansiktsprodukt och dag för dag bygger du upp färgen till önskad intensitet.
Aloe vera-extrakt ger fukt. Icke-komedogen. Doftfri.
Någon som använt någon av dessa produkter? ☀️