/ Enkel och fräsch makeup för dom dagar man inte orkar men
Linda-Marie
Beauty Pro
26/01/24-17:01
Enkel och fräsch makeup för dom dagar man inte orkar men ändå vill se pigg ut. Älskar verkligen att ha fina kreativa sminkningar! men det finns dagar då jag inte orkar men ändå vill se pigg och fräsch ut. Jag använder sällan foundation utan använder en återfuktande hudvårdsrutin innan sminket. Och sedan bara concealer och kräm rouge och självklart higlighter som jag inte kan leva utan 😜✨. Något som jag på senare tid börjat använda är detta setting powder ifrån Fenty, har aldrig gillat setting powder förut då jag bara sett torr ut. Men detta puder lägger sig bara som en fin slöja över huden torkar inte ut eller ser torrt ut,sitter fint under hela dagen jag har det i färgen lavender som är lite rosa i tonen. Det ger en lite uppljusande effekt och huden ser bara helt fantastisk ut. Ett annat trick är en vit penna i undre ögonvrån och sedan lägga en ljus brun skugga precis under fransraden, för att få intrycket av en mer öppen och vaken blick. I dag orkade jag inte ens mascara men gillar looken ändå. Och pricken över i ett fint läppstift kan pigga upp vilken look som helst! 💄✨ Nyfiken på hur eran snabba och fräscha makeup rutin ser ut dom dagarna ni inte orkar!
Pro Filt'r Instant Retouch Setting Powder Lavender
Pro Filt'r Instant Retouch Setting Powder Lavender
Satin Lip Color Rich Refillable Lipstick Hypnotic
Satin Lip Color Rich Refillable Lipstick Hypnotic
Strength & Length Brow Gel Chestnut
bareMinerals
Strength & Length Brow Gel Chestnut
Inliner Kajal Waterline 50 Satin White
Isadora
Inliner Kajal Waterline 50 Satin White
Fortsätt utforska gemenskapen!