/ En produkt på 3 sätt 🌟
Hogge
Beauty Pro
19/04/26-06:56(redigerad den 19/04/26-06:57)

En produkt på 3 sätt 🌟

I'm a milky toner/essence girl och har en torr men ganska tacksam hud vilket jag uppskattar då jag gillar att testa nytt! Just nu är min dagsrutin väldigt Mantle-based (ett märke jag velat testa länge) och deras essence är perfekt till detta. 🥛

"The Shroom Essence återfuktar huden på djupet och motverkar yttorrhet. Med en antioxidantrik blandning av fermenterade svampar, PHA och hyaluronsyra stärker den hudbarriären och hjälper huden att behålla fukten, vilket ger en fyllig, plumpad och djupt återfuktad hy."

Det är en rik essence som kommer i en lyxig glasflaska (kan vara knepig att få ur, jag "kastar ut" det handflatan). Konsistensen är nästan som ett ljusgult serum. Den återfuktar bra och funkar bra under smink. Något annorlunda doft samt den inte har så bra glid på huden när den har torkat in som jag är van vid. Det blir inte strävt men det är det som gör att jag nog inte kommer köpa om den. Den är också ganska dyr, 600:- för 100ml. Men gillar man den hade jag passat på att bunkra upp när Mantle kör sin 2 för 1 kampanj.

Som multiprodukt använder jag den som:

1️⃣ Toner/Essence som första steget i min hudvårdsrutin. 🧖‍♀️

2️⃣ Hailey Bieber method: gör foundation till skintint, läppstift till mjuk blush, en skarp bronzer blir lättare att blenda. Perfekt till sommaren när man vill använda något lättare! Bara swatcha din make up på handryggen, droppa på tonern mix och applicera en snällare variant orginalet. 💄💦

3️⃣ Första lager innan handkräm/läppmask = riktigt fuktbomb under natten! 🌛

The Shroom Essence – Multi-Depth Hydration Fluid 100 ml
MANTLE
The Shroom Essence – Multi-Depth Hydration Fluid 100 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!