Hem / Alla inlรคgg / En annan produkt som jag testat under en lรคngre tid รคr Urban
Lisa
Beauty Star
14/03/24-13:26
En annan produkt som jag testat under en lรคngre tid รคr Urban Decay All Nighter Setting Spray! ๐Ÿ’œ Jag sprayar vanligtvis efter jag gjort klart min bas och tycker รถverlag att den mattar ner men framfรถrallt fรฅr den sminket att sitta Sร… bra! Jag fรถrstรฅr varfรถr den รคr "Vinnare i KICKS Beauty Awards 2021 ร…rets Stรถrsta Favorit och 2022 i kategorin Bรคsta Setting Spray." Den kan kรคnnas lite fuktig fรถrst vid applicering men tycker att den sen lรคgger sig pรฅ ett bra sรคtt sรฅ den inte "kรคnns". Det enda "negativa" รคr ifall man av nรฅgon anledning blivit lite blรถt pรฅ huden (ex om man har rinnande รถgon) sรฅ blir det svรฅrt att jรคmna till sminket efter just fรถr att produkten har satt sig sรฅ pass mycket. Men det visar ju egentligen bara pรฅ styrkan i produkten! Jag รคr sรฅ taggad pรฅ att testa Urban Decays andra setting sprays. Rekommenderar denna produkt till er som vill matta ner huden lite samtidigt som ni vill att sminket ska sitta pรฅ plats hela dagen/kvรคllen ๐Ÿ’ซ Taget frรฅn Kicks hemsida: Formeln รคr 100% vegan och utan ingredienser och biprodukter av animaliskt ursprung.
Urban Decay
All Nighter Ultra Matte Setting Spray 118 ml