Empties, utrensning och återvinning ♻️
På första bilden är det empties och bland dessa har jag några riktigt bra budgettips🤗
🌷 Revolution fix & glow ultra glow primer ~ ger ett riktigt bra glow och får sminket att sitta! Tyckt mycket om den.
🌷 Schwarzkopf gliss night nutri mist ~ får håret att må riktigt bra utan att tynga ner.
🌷Matas citrus saltbodyscrub ~ lagom mycket scrub och doftar gott, även återfuktande!
Rituals body cream är ett säkert kort 🫶🏻
På andra fotot är det sånt som jag fått rensa ut utan att produkten tagit slut….
🌷 Paulas choice cellular youth longevity serum kan tyvärr inte använda den mer pga doften, luktar riktigt surt, som gammal fisk… jag brukar ge bort sånt som inte passar mig men detta kan jag helt enkelt inte ge bort. Kanske ett måndagsexemplar 🤔
🌷 Atelier rouge nagellack ~ var som vattenfärg för barn nu när jag skulle måla naglarna 🤔 skakade flaskan för jag tänkte att det kanske behöver blandas… nej. Undertill på flaskan står att den håller i 12 månader så den har hållt den tiden den utlovar men jag har aldrig varit med om det med ett nagellack förut… dom håller ju i en evighet annars och återvinns när flaskan är tom, vissa nagellack från blandade märken tex opi, Essie, Mavala har jag haft i många år och aldrig varit med om det förut. Tråkigt. Kommer inte att köpa nagellack fler gånger från atelier rouge pga detta….
Önskar alla en solig och fin helg 🌷
Paula's Choice
CellularYouth Longevity Serum 30 ml
KLAIRS
Rich Moist Soothing Tencel Sheet Mask
KLAIRS
Midnight Blue Calming Sheet Mask
Nuxe
Zinc Power Purifying Cleansing Gel 150 ml
Dr. Ceuracle
Royal Vita Propolis Anti-Oxidant Mask
RITUALS