/ Dubbelposta 💌💌 ”Sociala medier tar mycket tid. DĂ€rför Ă€r
Nikki
Beauty Pro
12/02/26-17:08
Dubbelposta 💌💌 ”Sociala medier tar mycket tid. DĂ€rför Ă€r det helt naturligt att vi försöker hitta genvĂ€gar”. Intressant rubrik som fĂ„ngade mitt intresse. Rubriken gav mig ocksĂ„ en tankestĂ€llare. Varför skulle vi ens behöva kĂ€nna behovet av att ta genvĂ€gar? Att dubbelposta inlĂ€gg pĂ„ tvĂ„ eller flera olika plattformar förekommer allt oftare. En genvĂ€g som har bĂ„de för-och nackdelar. Fördelar: Högre synlighet. Det sparar tid och man fĂ„r kĂ€nslan av att vara med pĂ„ fler stĂ€llen; man kĂ€nner sig duktig. Nackdelar: Minskad engagemangskvalitet samt risk att följare tappar intresset. Vad tycker ni om detta? Spelar ingen roll vad just Du gör! Inga rĂ€tt, inga fel, inga pekpinnar utan bara Ă€rliga Ă„sikter. Jag vet att jag sjĂ€lv dubbelpostat, inte samma inlĂ€gg pĂ„ olika stĂ€llen men alldeles sĂ€kert har snarlika inlĂ€gg om favoritprodukter postats mer Ă€n en gĂ„ng de senaste Ă„ren. Ofta för att jag har för dĂ„lig koll och minne och inte kommer ihĂ„g allt, ibland nĂ€stan stressad av helt frivilliga utmaningar (pinsamt att erkĂ€nna men jag lĂ€r nog inte vara ensam om detta 😃) och ibland för att det bara finns en fantastisk produkt eller magisk doft som jag inte vill att nĂ„gon missar! đŸ„° Kommentera och dela gĂ€rna!
FortsÀtt utforska gemenskapen!